Inaspettata richiesta di rimborso

Salve,
il 5/12/2017 ho ordinato uno xiaomi mi note2 a 253 euro su gearbest pagando con carta di credito.

Oggi, 15/12/2017 ho ricevuto un messaggio dal centro di supporto di gearbest, che sinceramente non riesco a spiegarmi: perchè dovrebbero volermi rimborsare il prodotto? Che tipo di problema si è verificato, ammesso che ci siano effettivamente stati problemi? 
Qui sotto allego messaggio e info sulla spedizione, in caso aveste bisogno di altre informazioni chiedete pure.

 
Dear Chiara,
 
Thank you very much for placing order with us.
We checked and found that there is the balance in your order .
We can refund it to you.
Please consider the following refund options
1)  Refund  to your Wallet (Store credit)
We can refund you to your wallet and exceptionally offer you extra points(e.g. If your refund is 1USD = 2 points, 3USD=3*2 points = get 6 points etc).
You can use this credit for future purchase on our website.
Please allow 1 business day for the transaction to appear in your account here : http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111
2) Refund refund you to your Payment Account
   -For PayPal refund, please allow up to 48 hours to be completed depending how the item was paid (e.g.Paypal balance,credit/debit or checking account).
   -For credit card refund,it may take up 7 to 14 business days to appear in your account.This delay entirely depends on your credit card company and its intermediaries.
Could you please let me know your decision?       
 
Best Regards
Support Center
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/   
 
Se riuscite a darmi una mano ne sarei veramente grato, anche perchè ho pagato parecchio e non vorrei perdere i miei soldi..

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